RÁJ PNEU CZO firměHistorie společnostiK+K v novém (1996)
Historie společnosti
K+K v novém (1996)
Společnost K+K bratří Miroslava a Antonína Karasových sice sídlí na Ostravsku, ale její význam už dávno přesáhl hranice regionu. V roce 1994 začínala v pronajatých prostorech prakticky od nuly a dnes prodá ročně na 108 000 pneumatik při obratu 155 milionů korun. Svoji silnou pozici na domácím trhu potvrdila nedávno otevřením impozantního pneucentra v Šenově.
Herec a moderátor Petr Novotný se dopustil malé chyby, když obří prostory pneuservisu K+K označil za „montážní halu“, ovšem propojená servisní stání oproštěná od zvedáků a další techniky skutečně více připomínají menší tovární halu než místo servisu pneumatik. Novotou vonící prostory pohodlně pojmuly na 150 hostů z celé republiky, o které se kromě hostitelů samotných vzorně starala armáda kuchařů a číšníků, cimbálová kapela a řada známých interpretů. Mezi hosty byli představitelé orgánů státní správy, dodavatelé stavby a samozřejmě obchodní partneři včetně reprezentantů většiny značek.
První pneumatiku prodala fi rma K+K, tehdy ještě jako sdružení fyzických osob, v dubnu 1994. O rok později přijímá první zaměstnance a vedle Barumu začíná nabízet také značky Dunlop, Sava a Uniroyal. V roce 1996 se stěhuje do vlastních prostor v Ostravě - Zábřehu a stává se ve svém regionu zavedenou a uznávanou fi rmou. Do boje o zákazníka zapojuje drobná vylepšení, např. demontované pneumatiky balí do ochranných obalů, kromě toho se připomíná systematickou reklamou, podporou neziskového sektoru a dalšími aktivitami. Rozvíjí i velkoobchodní činnost, která daleko přesahuje rámec regionu. Na počátku nového tisíciletí je jasné, že stávající prostory v Šenově a Zábřehu již svojí kapacitou nestačí. Proto padne rozhodnutí vybudovat nový servisní a skladový areál, který vytvoří předpoklady pro další expanzi firmy v místním i celostátním měřítku.
Šest osobních, dvě nákladních stání, sklad pro 40 000 pneumatik, unikátní novinka v podobě bezkontaktní myčky Wap a samozřejmě reprezentativní prodejna s bohatou nabídkou autopříslušenství, to jsou tedy hlavní trumfy, s nimiž ambiciózní firma ze severní Moravy vstupuje do EU a hodlá se utkat v nových konkurenčních podmínkách.
Převzato z časopisu PNEUREVUE
Originální verze tohoto článku (1,2MB, .pdf)
Fotogalerie: