rájpneu.cz Pneumatiky Osobní Celoroční Debica Navigator 2 185/70 R14
185/70 R14 Debica Navigator 2 88T
Skladem 4 ks |
Dostupnost: Šenov: 4 ks Ostrava: 0 ks Sklad externí: 50 ks do 5 prac. dní |
|
---|---|---|
Cena výrobce: | 2 516 Kč | |
Vaše cena: | 1 533 Kč /ks s DPH 21% 1 267 Kč bez DPH |
|
Koupit množství: |
Odešleme dnes Přidej do košíku |
Výrobce: | Debica |
---|---|
Dezén: | Navigator 2 |
Rozměr: | 185/70 R14 |
LI: | 88 (560 kg) |
SI: | T (190 km/h) |
Typ vozidla: | Osobní |
Sezóna (období, použití): | Celoroční |
EAN: | 5452000593801 |
---|---|
Kód výrobce (JK): | 539624 |
Hmotnost: | 6.9 kg |
Vlastnosti pneumatiky | |
---|---|
Zesílená konstrukce: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Ochrana ráfku: | |
Dojezdová technologie: | |
Homologace: | |
Snížený válivý odpor: | |
Potlačení hluku: | |
Samozacelující se: | |
DOT: | |
Ostatní značení: |
Energetický štítek | |
---|---|
Úspora: | D |
Přilnavost: | E |
Třída hluku: | B (71dB) |
Přilnavost na sněhu: | ANO |
Přilnavost na ledu: | |
EPREL: | 609950 |
Typ vozidla: | Osobní (C1) |
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
Oceňujem dlhú životnosť, uspokojivé jazdné vlastnosti v lete aj v zime, na mokrom treda jazdiť opatrnejšie.
v zime celkom OK, v lete pri teplotach nad 20 stupnov Celzia a mokrej vozovke ale horsie drzia - ci uz pri brzdeni, alebo jazde do zakrut.
Dobrý den, Přemýšlím o nich, zajímalo by mě jak si stoji ve stupnicích :přilnavost za mokra a spotřeby. Děkuji
Dobrý den, má mv plánu tyto pneumatiky pořídit na felicii.. myslíte, že je to dobrý nápad, nebo byste mi doporučili něco jiného?
Tyhle gumy mohu jen doporučit... měl sem je 4 roky v kuse a jezdil sem na nich cca 20tis.km/rok. Za deště i sněhu drží dobře...Teď sem koupil na podzim nové a další 4 roky přede mnou :-) Každému je mohu doporučit.
Mám je dvě sezony a musím je doporučit. Jezdím denně do práce, ročně 20 000 km. V zimě nemám problém jet tam , kde auta se zimníma pneu zapadávají. Mám ale lehké auto (Yarise) a lehkou nohu.
Dobrá pneu, nové držia aj na snehu aj na mokrej ceste len aká bude životnosť neviem mám ich 2 týždne :) ale ročne najazdím cca 20 000 km tak by mali 2 sezóny vydržať :( a hlavne sa ušetrí aj na prezutí 2x ročne x 2 roky t.j. to znamené že sa zaplatia na ušetrenom za prezutie. Kúpil som ich lebo v mojom rozmere 175/ 70R14 boli zimné fuč a predražený Michelin nemusím. Som prekvapený že Poliaci vyrobili niečo dobré.
Podle tohoto videa http://www.youtube.com/user/nejlevnejsipneucz#p/search/0/CQt3iZfyJ0I mají M+S uvažuji o koupi. tak snad nesklamou
Také jsem řešil problém obměny pneumatik na Felicii. Vzhledem k ročním ujetým kilometrům jsem se nakonec rozhodl pro "univerzály" Navigátor 2. Zatím mohu říci, že na rozbředlém sněhu jsem se tak bezproblémově nedostal do garáže jako na nich. A při rozumném brzdění a akceleraci jsem neměl problémy ani na silnici na čerstvě napadaném sněhu.
Tak jsem obul tyto gumy na vozidlo FIAT Punto II, jelikoz najezdim rocne 8-9000km tak si myslim ze je to dobra pneu pro moje ucely. Zkousel jsem je na snehu i na ledu na parkovisti, a musim rict ze za ty penize se dobre chova na snehu i na ledu (v ramci fyzikalnich moznosti). Jinak v lete na mokre vozovce je to v zatackach spise prumer, a hlucnost je na prijatelne urovni. Snad jen vetsi valivy odpor diky hrubemu vzorku je duvodem toho proc uz nejezdim za 5.8 ale za 6-6.1 L/100km. Pri prudkem zabrzdeni je pneu uspokojiva, a pro ty co nejezdi moc rychle a nenajezdi vice jak 10 000km rocne bych tuto pneu maximalne doporucil.
Prosim, ma pneumatika oznaceni M+S na bocnici, aby nebyl problem pri silnicni kontrole?
Uvažuji o kopi těchto pneu,nechá se na těchto pneu jezdit i na úsecích kde je vyžadována zimní výbava.
Jezdím na univerzalech od roku 1993 to jsem měl 18 let, jen jednou jsem si koupil sadu letních a sadu zimních pneu, víckrat ne. Univerzal jsou pneu, které Vás podrží fakt kdekoliv mimo led:-) tím že jsem byl nějakou dobu kaskadér, univerzal jsou nejlepší volba. Mají pevnější kostru než pneu-leto a zima. Doporučuji Vám až si nazujete univerzál vyjet na cestu a za jakéhokoliv počasi si z autem někde vyzkoušet na plno brzdné podmínky, zatáčky, a hlavně maximální točení do zatáčky. Když si vyzkoušíte maximum, tak můžete čekat že minimum problému sklidíte na silnici, je to skutečně o tom si sednout za volant nebát se a vyzkoušet krizové situace, pak i budete lépe reagovat na danou situaci na silnici. Jen taky doufám že blázni z politiky nezakážou univerzal, někdo by jím to měl vysvětlit... mějte se pěkně a štastné kilometry pro Vás :-)
Tak jsem po Debica Navigator - viz předchozí příspěvek (nic moc) vyzkoušel Debica Navigator 2 a je to pneu všestranně o třídu výš. V zimě je sice logicky o málo horší než třeba zimní Matador 56, ale tichá, dobrá na sněhu i v břečce a velmi dobrá na mokru. Za tu cenu pro lidi, co jezdí rozumně skvělá celoroční guma. Doporučuju.
Koupil sem Navigatorky jako náhradu za univerzalky od GoodYearu, které se ve 14 už nedají sehnat. Vzorek je stejný i hlučnost. Na sněhu drží až překvapivě dobře, výborně odvádí vodu a na suchu drží perfekně. Můžu jen doporučit těm kteří chtějí ušetřit a nejezdí každý den.
jak může nějaký blb napsat že se na ledu nechytaj neznam pneumatiky ktarý se chytěj na ledu leda tak s hřebama
Do těchto gum už bych nešel, měl jsem je na golfu jednu zimu a leto a v zimě nic moc a v létě úplná tragedie. Na další zimu jsem je sundal i když vzorek byl ještě dost velkej. To mi za to nestojí. Od tý doby střídam letní - zimní a nedá se to srovnat. Jde mi hlavně o bezpečnost, proto univerzály už ne.
je na těchhle pneu oznažení M+S, nebo vločka? vyhoví přiblblému požadavku na zimní gumy podle aktuálních předpisů?
Měním tyto pneu zítra po cca 60000km na Corse. Pri hmotnosti auta a stylu jizdy se da 60t km najet bez problemu. V cca 30000km přehozen předek na zadek. Vzorek má teď tak 1,5mm. Dříve jsem používal Pirellky zvlast letní/zimní a jsou taky fajn, ale pokud je led, sníh, nebo ta břečka tak i nej zimní kola budou ku ho... kdyz pojedu jak prase. Do snehu vzydy vozim pro jistotu retezy, které jsem "zatim" nepotreboval. Je to o stylu jizdy. Navigatory mi vyhovuji, cena je ok a mohu je doporucit. Jdu do nich zase.
Moje zkušenost s Debica Navigator, ovšem předchozím typem z r.2000 byla bídná. S rozměrem 185/70 R14 na Mazdě 626 kombi se v zimně na sněhu a hlavně na ledu vůbec nechytala, zato zimní Debica Frigo byla skvělá - doporučuji. Na sněhu i ledu jsou lepší než Nokian W, které mám druhým rokem. Přezouvám. Najedu 15 tis. ročně půl léto, půl zima. Frigo vydržely 6 zim, tedy tak 40 tis.
Dobry den chtel bych pozadat o radu rozhoduji se mezi koupi pneumatik DEBICA NAVIGATOR 2 185/65 R14, SUNNY SN600 185/65 R14 a WANLI S1200 185/65 R14, ktere z nich by jste mi doporucili? Automobil mam Ford Mondeo Combi 1.8TD (94) a najezdim mesicne okolo 1500 km, dekuji
Není nic horšího než ohoblované zimní gumy na posněžené dubnové dálnici. Jezdím na Navigatorech už sedm let. Najezdím cca. 35000km ročně, a kupuji vždy na podzim dvě nové gumy na poháněnou nápravu, na jaře je prohodím. Najezdím tedy cca. 70000 km a vydržely by víc. Nejsem pomalý jezdec - ježdění patří k mé práci. Co se týče přilnavosti, necítím žádné omezení, hlučnost mně neobtěžuje. Naopak se cítím bezpečněji. Vyměním je v předstihu - nerad stojím ve frontě. Nemůže mě překvapit nečekaný sníh. Mimochodem během obvyklé zimy, která trvá pět měsíců, jezdím na silnicích po sněhu maximálně 4 týdny. Jezdit po sněhu na letních je hazard. S Navigatoroma jsem mnohdy první kdo projíždí stoupající zasněženou komunikaci před domem. Mám strach z jediného, že celoroční gumy naši moudří politici zakážou.
Ahoj mám je na zadku na Twingu už 2 roky a maximální spokojenost.Doporučuji.
je to vlastně dezén GoodYear Vector 3, jen doufám, že použili i stejnou směs
Lidičky,nikdy jsem nevěřil na nějaké univerzální pneumatiky,vždycky jsem se smál.Jak teď ale čtu vaše názory a jak se tak koukám do šrajtofle tak do nich asi půjdu.4+4 by rodinný rozpočet neutáhl.Jen doufám,že si na sněhu na nich nerozbiju hubu...Rád bych dodal,že jezdím jak člověk!Ne jak hov...
Já je koupil a jsem s nimi naprosto spokojenej. Nijak zvlášť nehučí po asfaltu, zabírají na sněhu, sedí v dešti..
fakt neviem co mam koupit!
Jsem člověk co se v autě nezastaví a universal pneu jsou pro podmínky v ČR ideální. Mnoho lidi odsuzuje universal, ale já jsem na nich odkojený. Jak léto tak zima, vím co si můžu dovolit a co ne. Je to obojživelná pneu konstruováná jak do mínus celsia tak do plus. Nesnažím se ji nějak vyvýšit, ale už spoustu krát mi zachránila krk. Ono mnoho lidi si stále zvyká na zimní a letní pneu proto je tolik havárek, neuvědomí si, že každá pneu se mu chová jinak.Podrží Vás pěkně i v zime, jak ujetý sníh tak prašan pěkně křupou. Táto pneu jsou fakt skvělá, ušetří Vám čas a peníze. Přilnavost k vozovce je výborná,podmínky v dešti taky,jen pozor na aquaplaning to je horší,ale to každá pneu. Měl jsem universal i Michelin, taky skvělá pneu. Nebojte se univerzálek jsou to pneu od kterých se můžete učit.:-) p.s. používají je i Kaskadéři
jardonechodil jsi vlounech na sou?
Měl jsem předchůdce této gumy Navigator1 na favu. Původní majitel na nich najel 36tkm a já ještě přidal 4 a to na nich zbylo min. 2,5 mm vzorku. Za ty prachy to jsou dobré pneu. Není to na trhání asfaltu, ale jsou dobré hlavně v dešti. Znovu jsem je, ale nekupoval, protože jsem si koupil sadu zimních a letních.
Překvapil mě dezén pneumatiky Debica Navigátor 2. Mnoho lidí odrazuje takovýto dezén, neboť se jim zdá že je to taková polozimní, spíš zimní pneu. Tato celoroční pneumatika se však chová naprosto jinak než vypadá. Její hlučnost není ani tak velká jako u některých jejích vrstevníků,ten kdo jezdí větší množství kilometrů bude tvrdit, že nevydrží. Pozor na to kolikrát jsme ji využili v brzdné dráze nadoraz, navíc to že se u nás jezdí s pneumatikami na poslední milimetr, tam nebrzdí vůbec. Ale má perfektní přilnavost v době kdy jsou podmínky extrémní a to nebývá v zimě. V zimě s tím pořádný řidič počítá, ale v deštích, plískanicích, při podzimních polních prací, kdy nenedále vjedete do zhoršených posmínek, tady tento vzorek oceníte.Pokud jste nekdy zkoušeli brzdnou vzdálenost ve 100 km rychlosti? Ne. Porovnejte letní vzorek a tento celoroční. Mě vůz ze 100 km rychlosti zastaví s tímto vzorkem od patníku k patníku. Na rovince u Žateckélo letiště mi ještě asi 7 m zbylo. V 70 km rychlosti, při brždění 10 m od přechodu vůz stojí a to 4 m od přechodu tachometr ukazuje 50 km a potom se jenom zhoupne a stojí. Samozřejmě přechod byl bez chodců a vozovka prázdná. A o tom jak takováto pneu dokáže brzdit. Může hovořit i řidič cisterny, který mi zezadu rozpůlil předchozí vůz v obci, kdy jsem musel jenom přibrzdit. Pneumatika nezanechala brzdnou dráhu.