rájpneu.cz Pneumatiky Osobní Letní Yokohama BluEarth-GT AE51E 205/60 R16
205/60 R16 Yokohama BluEarth-GT AE51E 92V MA
Skladem 7 ks |
Dostupnost: Šenov: 7 ks Ostrava: 0 ks |
|
---|---|---|
Cena výrobce: | 4 825 Kč | |
Vaše cena: | 2 171 Kč /ks s DPH 21% 1 794 Kč bez DPH |
|
Koupit množství: |
Odešleme 27. 12. 2024 Přidej do košíku |
Výrobce: | Yokohama |
---|---|
Dezén: | BluEarth-GT AE51E |
Rozměr: | 205/60 R16 |
LI: | 92 (630 kg) |
SI: | V (240 km/h) |
Typ vozidla: | Osobní |
Sezóna (období, použití): | Letní |
EAN: | 4968814962418 |
---|---|
Kód výrobce (JK): | R4554 |
Hmotnost: | 8.7 kg |
Vlastnosti pneumatiky | |
---|---|
Zesílená konstrukce: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Ochrana ráfku: | |
Dojezdová technologie: | |
Homologace: | MA |
Snížený válivý odpor: | |
Potlačení hluku: | |
Samozacelující se: | |
DOT: | |
Ostatní značení: |
Energetický štítek | |
---|---|
Úspora: | B |
Přilnavost: | C |
Třída hluku: | A (67dB) |
Přilnavost na sněhu: | |
Přilnavost na ledu: | |
EPREL: | 620070 |
Typ vozidla: | Osobní (C1) |
Yokohama BluEarth-GT AE51E letní pneumatika pro střední a vyšší třídu vozu s homologací pro vozy Toyota, Mazda a proto se dezén může jemně lišit od dezénu bez homologace AE51 a bývá použitá jiná směs.
Uplatnění: Velké a střední vozidla, luxusní vozy, prémiové vozy
Výhody
> Přesnost řízení při vysoké rychlosti
> Spolehlivá přilnavost za mokra
> Úspora paliva
Vlastnosti
> Nově vyvinutý asymetrický dezén s vysokou tuhostí pro úspornou jízdu
> Výsledkem nové konstrukce je nízká hmotnost a dlouhá životnost pneumatiky
> Inovovaná směs a profil pneu
„GT“ v názvu modelu znamená „Grand Touring“ a odkazuje na příjemný komfort na dlouhé vzdálenosti a snadné a vyvážené ovládání. Výrobce pneumatik YOKOHAMA využívá řadu inovativních konstrukčních prvků pro optimální výkon. Například běhoun má lamely, které připomínají jizvy meče a mají pozitivní vliv na tuhost tří středních žeber.
Jako zástupce rodiny BluEarth byl GT AE51 také optimalizován s ohledem na valivý odpor. Běhoun nové pneumatiky složen ze dvou vrstev. Díky této struktuře byly tepelně indukované energetické ztráty významně sníženy. Rameno pneumatiky, které je stlačeno jako golfový míček, také extrémně účinně odvádí přebytečné teplo. Kromě toho byl bok navržen tak, aby se co nejméně kroutil, což zabraňuje tvorbě tepla a zvyšuje jízdní stabilitu.
Nový model, který je v tradici předchozího BluEarth-A, je extrémně tichý při nízkých i vysokých rychlostech. Zde se inženýři spoléhají na pět různých blokových vzorců, které se střídavě střídají. To znamená, že rušivé kmitočty se nemohou snadno otáčet.
Konstrukce pneumatiky
1. Vrstvená guma pro nižší spotřebu paliva
Dvouvrstvá směs běhounu se spodní gumovou vrstvou navrženou pro vyšší spotřebu paliva poskytuje vysokou účinnost bez nepříznivého vlivu na přilnavost běhounu.
2. Krycí pás
Krycí pás pevně drží běhounovou část, která musí odolat neustálým nárazům na povrch cesty, aby se zachovala tuhost a maximalizovala přímá stabilita.
3. Inovovaná konstrukce kostry
Konstrukce pneumatiky - s kostrou pevně připevněnou k ramenu vytvářející dvouvrstvou boční stěnu - dosahuje obojí: lehkost a pevnost.
4. Bead výplně
Bead výplně udržují tuhost boční stěny. Rozdílné typy směsi jsou spojeny do jednotného komponentu, s cílem zlepšit celkový výkon.
Asymetrický dezén
Vnitřní strana pro lepší ovladatelnost, vnější pro stabilitu řízení Tuhost vnitřního ramene byla vyladěna jemnými drážkami v obvodovém
směru, pro hladší jízdu a větší pohodlí. Pro široké žebro na vnějším rameni byla použita slepá drážka, čímž se zvýšila tuhost.
Vynikající výkon - držení v přímém směru eliminuje kolísání a dysbalance během změn jízdního pruhu.
Nová konstrukce zlepšuje celkovou rovnováhu stejně jako stabilitu ve vysoké rychlosti. Výsledkem je přesné řízení a pocit jistoty, s nímž může řidič počítat.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.