rájpneu.cz Pneumatiky Osobní Letní Nexen N Fera Primus 215/40 R16
215/40 R16 Nexen N Fera Primus 86W XL MFS
Skladem 2 ks |
Dostupnost: Šenov: 2 ks Ostrava: 0 ks Sklad externí: 1 ks do 3 prac. dní |
|
---|---|---|
Cena výrobce: | 3 025 Kč | |
Vaše cena: | 1 901 Kč /ks s DPH 21% 1 571 Kč bez DPH |
|
Koupit množství: |
Odešleme zítra Přidej do košíku |
Výrobce: | Nexen |
---|---|
Dezén: | N Fera Primus |
Rozměr: | 215/40 R16 |
LI: | 86 (530 kg) |
SI: | W (270 km/h) |
Typ vozidla: | Osobní |
Sezóna (období, použití): | Letní |
EAN: | 8807622102950 |
---|---|
Kód výrobce (JK): | 16590NX |
Hmotnost: | 7.74 kg |
Vlastnosti pneumatiky | |
---|---|
Zesílená konstrukce: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Ochrana ráfku: | MFS |
Dojezdová technologie: | |
Homologace: | |
Snížený válivý odpor: | |
Potlačení hluku: | |
Samozacelující se: | |
DOT: | |
Ostatní značení: |
Energetický štítek | |
---|---|
Úspora: | C |
Přilnavost: | A |
Třída hluku: | B (70dB) |
Přilnavost na sněhu: | |
Přilnavost na ledu: | |
EPREL: | 456809 |
Typ vozidla: | Osobní (C1) |
Letní pneumatika Nexen s dezénem N Fera Primus - Vyvážený výkon s vylepšeným brzděním za sucha.
> Posílený brzdný výkon na mokré i suché vozovce
> Lepší ovladatelnost a kontrola
> Větší bezpečnost
Posílený brzdný výkon na mokré i suché vozovce
Posílení dezénových bloků – vylepšené brzdění za sucha i v dešti s posílením centrálních a ramenních dezénových bloků.
Vynikající ovladatelnost
Optimalizace profilu a přilnavosti pneumatik – zlepšení přilnavosti a celkového výkonu na různém povrchu pomocí simulací.
Důraz na bezpečnost
Aplikace nové směsi s vysokým obsahem křemíku – maximální bezpečnost díky použití nové letní UHP směsi.
3+1 hlavní dezénové drážky redukce aquaplaningu díky optimálnímu odvodu vody
3D příčné drážky – snižují brzdnou dráhu na suché i mokré vozovce
Tři silná dezénová žebra – zajišťují stabilitu a okamžitou kontrolu
Kontrola opotřebení – indikátor opotřebení poskytuje vizuální kontrolu stavu pláště
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
Pneu mají najeto 31000. Při ostřejším stylu jsou přední na 4-5mm a zadní na 5-6mm. Za mne spokojenost. Vlastnosti pneumatiky se s ubývajícím vzorkem výrazně neliší. Možná je trochu větší hlučnost. Za mne spokojenost.
Vybíral jsem náhradu za zničenou Bridgestone Ecopia EP 150 (na autě z prvovýroby). Zatím na pneu odjeto cca 500km. Pneumatika není tak "tvrdá" jako ecopia, nepřenáší tolik rázy do podvozku. Přitom se ale nežvýká a krásně vede. Bridgestone na lehoučkém Swiftu vůbec neubývají, ale jsou až moc tvrdé, prostě ekologiš na spotřebu. Očekávám, že u Nexenu bude díky měkčí směsi ubývat víc, ale je pohodlnější a tišší. Uvidíme po sezoně.