rájpneu.cz Pneumatiky Osobní Letní Hankook K135 Ventus Prime4 215/45 R20
215/45 R20 Hankook K135 Ventus Prime4 95W XL MFS
Není skladem |
Dostupnost: Šenov: 0 ks Ostrava: 0 ks |
|
---|---|---|
Cena výrobce: | 6 619 Kč | |
Vaše cena: | 3 673 Kč /ks s DPH 21% 3 036 Kč bez DPH |
|
Koupit množství: | Přidej do košíku |
Výrobce: | Hankook |
---|---|
Dezén: | K135 Ventus Prime4 |
Rozměr: | 215/45 R20 |
LI: | 95 (690 kg) |
SI: | W (270 km/h) |
Typ vozidla: | Osobní |
Sezóna (období, použití): | Letní |
EAN: | 8808563544854 |
---|---|
Kód výrobce (JK): | 1029175 |
Hmotnost: | 9.63 kg |
Vlastnosti pneumatiky | |
---|---|
Zesílená konstrukce: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Ochrana ráfku: | MFS |
Dojezdová technologie: | |
Homologace: | |
Snížený válivý odpor: | |
Potlačení hluku: | |
Samozacelující se: | |
DOT: | |
Ostatní značení: |
Energetický štítek | |
---|---|
Úspora: | B |
Přilnavost: | A |
Třída hluku: | A (69dB) |
Přilnavost na sněhu: | |
Přilnavost na ledu: | |
EPREL: | 1079808 |
Typ vozidla: | Osobní (C1) |
Optimální kontrola řízení a pohodlná jízda s Ventus Prime4
- Vynikající brzdné schopnosti na mokré vozovce
- Technologie s nízkou hlučností
- Vysoká úspora pohonných látek
Konstrukční prvky dezénu K135 Ventus Prime4
Rovnoměrný tlak na jízdní stopu
Bezpečnější jízda na mokré vozovce díky lepší přilnavosti k povrchu vozovky.
Optimalizace hlučnosti díky vylepšenému profilu drážky
Rezonance drážek a hluk jsou minimalizovány použitím struktury 3D-Wedge na principu stěny anechoické komory.
Mimořádně přesná manipulace
Zaoblené rohy pneumatiky zabraňují jejímu zvlnění.
Popis konstrukce pneumatiky Hankook K135
> Směs pro běhoun
HSSC (Highly Enriched Synthetic Silica Compound) je vysoce čištěná a kvalitní siliková směs vulkanizována při nižších teplotách po dvakrát delší dobu než u běžných pneumatik. To umožňuje lepší míchaní molekul, které zajišťuje vyšší jízdní výkon a nižší spotřebu paliva.
> Směs umožňující vysokou úsporu pohonných látek
Speciální funkční polymery zajišťují větší chemickou vazbu mezi polymerem a plnivem, co vede k mnohem menšímu valivému odporu. Tato nová koncepce směsné matrice umožňuje silné vazby s větším množstvím silikové směsi než dříve, co zvyšuje výkonnost na mokrém povrchu a snižuje opotřebení.
> Celoplošný zesilovací nárazník bez spojů
Optimalizovaná pevnost běhounu
> Skládaná páska na hraně nárazníku
Zvýšená odolnost nárazníku.
> Použití vysoko pevnostního ocelového nárazníku
Vysoko pevnostní nárazníky lépe tlumí vnější nárazy: Vylepšená odolnost pneumatiky a jízdní komfort.
> Dvouvrstvá vláknová výztuž
Pevnost pneumatiky je zajištěna díky dvojité struktuře vláknové výztuhy kostry.
> Silnější bez spojkové patní lanko
Zvýšením vazebné síly mezi kolem a patkou si pneumatika i při vyšším počátečním zrychlení udržuje vysokou stabilitu
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.