rájpneu.cz Pneumatiky 4x4 Letní Hankook K135A Ventus Prime4 225/60 R18
225/60 R18 Hankook K135A Ventus Prime4 104V XL
50 ks do 8 dní |
Dostupnost: Šenov: 0 ks Ostrava: 0 ks Sklad externí: 50 ks do 8 prac. dní |
|
---|---|---|
Cena výrobce: | 5 616 Kč | |
Vaše cena: | 3 830 Kč /ks s DPH 21% 3 165 Kč bez DPH |
|
Koupit množství: | Přidej do košíku |
Výrobce: | Hankook |
---|---|
Dezén: | K135A Ventus Prime4 |
Rozměr: | 225/60 R18 |
LI: | 104 (900 kg) |
SI: | V (240 km/h) |
Typ vozidla: | 4x4 |
Sezóna (období, použití): | Letní |
EAN: | 8808563556772 |
---|---|
Kód výrobce (JK): | 1030182 |
Hmotnost: | 11.59 kg |
Vlastnosti pneumatiky | |
---|---|
Zesílená konstrukce: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Ochrana ráfku: | |
Dojezdová technologie: | |
Homologace: | |
Snížený válivý odpor: | |
Potlačení hluku: | |
Samozacelující se: | |
DOT: | |
Ostatní značení: |
Energetický štítek | |
---|---|
Úspora: | B |
Přilnavost: | A |
Třída hluku: | A (69dB) |
Přilnavost na sněhu: | |
Přilnavost na ledu: | |
EPREL: | 1160873 |
Typ vozidla: | Osobní (C1) |
Optimální kontrola řízení a pohodlná jízda s Ventus Prime4A
- Vynikající brzdné schopnosti na mokré vozovce
- Technologie s nízkou hlučností
- Vysoká úspora pohonných látek
Konstrukční prvky dezénu K135A Ventus Prime4
Rovnoměrný tlak na jízdní stopu
Bezpečnější jízda na mokré vozovce díky lepší přilnavosti k povrchu vozovky.
Optimalizace hlučnosti díky vylepšenému profilu drážky
Rezonance drážek a hluk jsou minimalizovány použitím struktury 3D-Wedge na principu stěny anechoické komory.
Mimořádně přesná manipulace
Zaoblené rohy pneumatiky zabraňují jejímu zvlnění.
Popis konstrukce pneumatiky Hankook K135A
> Směs pro běhoun
HSSC (Highly Enriched Synthetic Silica Compound) je vysoce čištěná a kvalitní siliková směs vulkanizována při nižších teplotách po dvakrát delší dobu než u běžných pneumatik. To umožňuje lepší míchaní molekul, které zajišťuje vyšší jízdní výkon a nižší spotřebu paliva.
> Směs umožňující vysokou úsporu pohonných látek
Speciální funkční polymery zajišťují větší chemickou vazbu mezi polymerem a plnivem, co vede k mnohem menšímu valivému odporu. Tato nová koncepce směsné matrice umožňuje silné vazby s větším množstvím silikové směsi než dříve, co zvyšuje výkonnost na mokrém povrchu a snižuje opotřebení.
> Celoplošný zesilovací nárazník bez spojů
Optimalizovaná pevnost běhounu
> Skládaná páska na hraně nárazníku
Zvýšená odolnost nárazníku.
> Použití vysoko pevnostního ocelového nárazníku
Vysoko pevnostní nárazníky lépe tlumí vnější nárazy: Vylepšená odolnost pneumatiky a jízdní komfort.
> Dvouvrstvá vláknová výztuž
Pevnost pneumatiky je zajištěna díky dvojité struktuře vláknové výztuhy kostry.
> Silnější bez spojkové patní lanko
Zvýšením vazebné síly mezi kolem a patkou si pneumatika i při vyšším počátečním zrychlení udržuje vysokou stabilitu
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.